1. Намаляване на употребата на алкохол от непълнолетни
Зона на действие 1: ЗАКОНОДАТЕЛСТВО: активно търсене на правоприлагане / въвеждане на минимална законова възраст за закупуване на алкокол.
Зона на действие 2: ОБРАЗОВАНИЕ: разработване, промотиране и разпространяване на учебни материали и програми, предназначени за предотвратяване и намаляване на покупката/употребата на алкохол от непълнолетни.
2. Задълбочаване и разширяване на етичния кодекс за търговска комуникация
Зона на действие 3: КОМУНИКАЦИЯ: Ограничаване на маркетинговата комуникация към непълнолетни в традиционни и/или дигитални медии.
Зона на действие 4: Създаване на глобални РЪКОВОДНИ ПРИНЦИПИ за дигиталните медии.
Зона на действие 5: Включване на представители, несвързани с алкохолната индустрия в органите за саморегулация.
Зона на действие 6: Включване на клауза за етичен маркетинг в договорите с рекламните агенции.
3. Информираност на потребителите и отговорни продуктови иновации
Зона на действие 7: Без прекомерно количество стимуланти и съвместни промоции с енергийни напитки.
Зона на действие 8: ИНФОРМАЦИОННИ СИМВОЛИ: поставяне на лесно разбираеми символи или думи върху нашите етикети.
4. Намаляване на шофирането в нетрезво състояние
Зона на действие 9: Програми,с които да се намали шофирането в нетрезво състояние
5. Подкрепа от търговците на дребно
Зона на действие 10: Разработване на РЪКОВОДНИ ПРИНЦИПИ и инициативи във връзка с отговорната търговия на алкохолни напитки на дребно. Насърчаване на местните търговци на дребно да прилагат различни инициативи за предотвратяване употребата на алкохол от непълнолетни.